GYIK – Gyakran Ismételt Kérdések

    I. Milyen szállítási módok vannak a Webáruházban?

    1. Standard kiszállítás
    2. Ingyenes kiszállítás
    3. Házhoz visszük a boltot

    A Szállítási mód a termék típusától és a megrendelés értékétől függ.

    1. Standard kiszállítás

    Alapesetben a Magyar Posta – a szokásos módon – szállítja ki megrendelését. Amennyiben úgy választ, fizethet  kiszállításkor is. Ebben az esetben a kiszállítás és a pénz beszedésének a díja 1000Ft, melyet a kézbesítőnek kell fizetnie.

    2. Ingyenes kiszállítás

    Amennyiben megrendelésének értéke eléri a 10.000Ft-ot, a kiszállítás költségét átvállaljuk. A kiszállítást változatlanul a Magyar Posta intézi

    3. Házhoz visszük a boltot

    Harmincezer forint vásárlási érték felett házhoz visszük a boltot! Ez egy komplex  szolgáltatás az Ön kényelméért:A kiválasztott terméket telefonos megbeszélés alapján több méretben kiszállítjuk, Ön felpróbálja, kollégánk a helyszínen alakítja, és Ön csak akkor vásárolja meg, amennyiben elégedett vele!

     

    II. Probléma esetén hogyan reklamálhatok?

    A TABOO márka alapfilozófiája, hogy tartós, értékes és kitűnő termékeket szállítson vásárlóinak! Alapértékünk és érdekünk, hogy Ön elégedett legyen a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal. Amennyiben ez még sincs így, kérem forduljon kollégáinkhoz a megadott lehetőségek bármelyikével.

    Ön reklamálhat:

    Személyesen:              1042 Budapest, Árpád út 88. – nyitvatartási időben
    Telefonon:                   06-1-783-45-15

    Mobilon:                      06-20-5-789-789 számokon –  nyitvatartási időben

    Faxon:                       06-1-783-53-60

    E-mailben:     A [email protected] e-mail címen bármikor

    Reklamációjára késlekedés nélkül reagálunk, gondját igyekszünk megoldani.

     

     

    III. Hogyan kell kezelni az áruházat?

    Az áruház elsősorban a személyes vásárlást segíti. A legmegfelelőbb termék kiválasztásának elősegítésére, igyekszünk Önnek több javaslatot, és információt nyújtani a termékekre vonatkozóan.

    Böngészés

    Az áruházban Ön rendelés feladása nélkül  tájékozódhat termékeinkről. A bejelentkezés és regisztráció nélkül történő böngészés közben is kiválaszthat termékeket, amelyek a kosárba kerülnek, s ha Ön regisztrálja magát, adatai megadásával ezen cikkek azonnal megrendelhetőek, így nem szükséges, hogy bejelentkezés után újra kiválassza azokat. A termékek megtekintésére egy többszintű menüstruktúrát hoztunk létre. A főoldal segít a  termékcsoport kiválasztásában, melyen belül további alcsoportok szerepelnek. A kívánt termékcsoportra kattintva, részletes terméklistát kap. Itt választhat a termékek közül, és eljuthat a termékek információs oldalaira, amelyen már fénykép és részletes leírás és az ár található, illetve itt teheti kosarába a terméket.

    IV. Milyen keresési lehetőségek vannak?

    A KERESÉS funkcióval egy szót, vagy szótöredéket megadva lehet keresni a termékek azonosítójában, megnevezésében és a termékleírásban.

    V. Hogyan rendelhetek?

    1. Azonnali vagy gyors termékrendelés
    2. Rendelés e-mailen keresztül
    3. Telefonos megrendelés
    4. Hagyományos megrendelés

    Azonnali termékrendelés, Rendelés e-mailen vagy telefonon keresztül:

    A termék oldalakról regisztráció nélkül –az azonnali rendelés gomb megnyomásával, vagy  e-mailen illetve telefonon keresztül – azonnal indíthat termékrendelést! Kérem, minden esetben adja meg a telefonszámát, hogy a rendelés részleteit tudjuk Önnel egyeztetni! Kérem, jelölje meg azt is, hogy mikor kereshetjük Önt telefonon!

    Hagyományos megrendelés :

    A regisztráció után, a szállítási és számlázási adatainak megadása után rendelhet. Lehet eltérő szállítási és számlázási címe, így ajándékot is küldhet. A kosarába helyezés után választhat fizetési és szállítási módot. A szállítási cím megadása után a szoftver kiszámítja a fizetendő szállítási díjat.

    Általában minden megrendelés :

    Weboldalunkról történő megrendelés, és  annak visszaigazolása nem szerződés, és előszerződésnek sem minősül. A szerződés kizárólag a megrendelt áruk kézhezvételekor jön létre. 
    A honlapunkon feltüntetett árak, képek, leírások tájékoztató jellegűek, nem minősülnek ajánlattételnek. Az árak megjelenésüktől kezdve érvényesek, kivéve ha azokat hibásan tüntettük fel, ilyenkor cégünk nem köteles a megrendelt terméket hibás áron szállítani, hanem a megrendelő tájékoztatása mellett felajánlja a helyes áron történő kiszállítást vagy ha ez a megrendelőnek nem felel meg, akkor elállhat a szerződéstől. 
    A termékekről és az árakról részletesebb információért kérjük lépjenek velünk kapcsolatba.

    A megrendelés akkor hatályosul, ha az online megrendelést e-mailben vagy telefonon munkatársunk visszaigazolja. Cégünk nem  felelős  az internetes hálózatban bekövetkezett hiba esetén, amely akadályozza a web üzemeltetést és a vásárlást, vagy bármilyen programhiba, technikai hiba vagy vis maior által rendszerünkben keletkezett hibáért, illetve  weblapunkon történt hibás elírásokért, téves adatokért.

    A megrendelés feladásával a fogyasztó/megrendelő/ hozzájárul ahhoz, hogy a fogyasztó/megrendelő/ értesítése mellett a szállítási határidőt – a megrendelővel egyeztetve meghatározzuk, szükség esetén megváltoztassuk.
    A megrendeléssel a fogyasztó a fent említetteket elfogadja és a szerződés elválaszthatatlan részének tekinti.

    TABOO – Éld meg a vágyaidat!

    Vélemény, hozzászólás?

    Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük